vélemény aréna
VÉLEMÉNYARÉNA.HU

mert a te véleményed is számít!

2016. december 11., vasárnap
Árpád napja van

2016.06.16.

életmód

826

#szalkasitas, #zsiregetes

hozzászólás

10 tipp profiktól, hogyan fokozd az anyagcseréd

Ha ezt a 10 tippet betartod olvadni fognak rólad a kilók. Ezt garantáljuk!

Ha szeretnél megszabadulni pár kilótól, akkor bizonyára elgondolkozhattál azon, hogyan szállj szembe az extra kalóriákkal. Van néhány fogódzkodó, hogyan égesd el a felesleges zsírt és kalóriákat. Szakértők segítségét kértük, hogy állítsanak fel egy sorrendet különböző stratégiákból, amelyek lepucolják a zsírsejteket.

B 12 vitamin

Már számtalan celebtől és fitness gurutól hallhattad a B 12 vitamin anyagcserére gyakorolt pozitív hatását, továbbá az energia növekedésében betöltött fontos szerepét. Szervezetedbe beviheted egy gyors injekcióval vagy tabletta formájában.

Reggeli étkezés

Ez egy egészséges szokás, ami mellett sokan kitartunk. Néhány kutatás szerint nincs különbség anyagcsere gyorsaságát illetően a reggelizők és a nem reggelizők körében. Több másik kutatás úgy véli, hogy a reggelit fogyasztók vékonyabbak és egészségesebbek azokkal a társaikkal szemben, akik dél körül étkeznek először. A kutatás szerzője szerint ez annak is köszönhető, hogy a reggelit fogyasztók gyakrabban követik a wellness tanácsokat, miszerint mozogjunk minél többet és táplálkozzunk helyesen.

Együnk gyakran, de keveset

Annak ellenére, hogy mit hallottál erről, ennek a módszernek van egy icipici tudományos bizonyítéka. Egy angol kutatás összehasonlította az elégetett kalóriák számát azoknál akik kétszer esznek egy nap és azoknál, akik ötször étkeznek. Meglepő módón az eredmény azt mutatta, hogy nincs különbség a két csoport között. Mégis érdemesebb többször és keveset enni, mivel ez szinten tartja a vércukor szintedet, energetizál és elkerülheted vele a nagy zabálásokat.

Chili paprika

A sajtos pizza tetején csücsülve nem tesznek az ügy érdekében túl sokat, de kimutatott tény, hogy a csípős paprikának van zsírégető hatása, köszönhető egy capsaicin nevezetű antioxidánsnak. Továbbá chili paprika fogyasztásával napi 50 kalóriával többet képes a szervezet elégetni. Ez nem egy tetemes mennyiség, de határozottan érdemes kipróbálni. A szelén és a jód is jó hatással van az anyagcserére. Mindkét összetevő megtalálható a Iodine+Selenium étrend-kiegészítőben, amit jó szívvel tudunk ajánlani.

Kapszaicint a 6pack készítmény is tartalmaz koncentráltan. Kapszaicin mellett l-carnitin, kitozán és koffein is megtalálható az összetevői között. Bármilyen diéta kiegészítőjeként megfelelő étrendkiegészítő, ami fokozni tudja a fogyókúra hatékonyságát.

Zöld tea

Japán kutatás szerint napi 2-4 csésze 4 %-kal növelheti az anyagcserét, és a hatás már pár órával a tea elfogyasztása után jelentkezik. Szóval napi 50 extra kalóriát égethetsz el, ha szorgalmasan fogyasztod a zöld teát. Jelentős eredményeket érhetsz el vele.

Tejtermékek

Azok a nők, akik napjában háromszor-négyszer fogyasztanak tejterméket 70 %-kal több testzsírt égetnek el azokkal szemben, akik kihagyják az étrendjükből. De hogyan is működhet ez pontosan? A tejtermékek tele vannak kálciummal és zsírégetővel (mint pl.: aminosavak) amik segítenek az izom tömeget fenntartani és az anyagcsere folyamatokat gyorsítani.

Koffein

Reggel egy csésze kávé elfogyasztása egy gyomros a zsírsejteknek. Nagyon fel tudja pörgetni az anyagcserét. Ez annak tudható be, hogy a koffein felpörgeti a szívverésed, ez egy riasztást ad a testnek, ezáltal elkezdi égetni a kalóriákat, hogy a szervezet követeléseinek eleget tegyen. Elég vagány, igaz? Továbbá ha koffeint szürcsölsz bármiféle formában edzés előtt egy órával, akkor akár 15 %-kal több kalóriát izzadhatsz ki magadból.

Protein

Protein vagyis fehérjében gazdag ételek, mint például a csirkemell vagy a hal, kevesebb kalóriát és zsírt tartalmaznak, így  több energiát vesz fel az emésztésük, mint szénhidrátok vagy zsírok esetében.

Fehérjében gazdag ételek tele vannak aminosavakkal, amik alapvető anyagcsere gyorsítók, emellett izomtömeg növelők. A teltségérzet biztosítása már csak hab a tortán.

Alvás

Akár egy rosszul átaludt éjszaka is lelassíthatja az anyagcsere folyamatokat. Ha a napi 7-8 órás alvás rendszeresen elmarad, a szervezet elkezd raktározni és nem energiát éget el, hanem még több kalóriát tárol, ami hízáshoz vezethet. Viszont rendszeres alvás esetén az anyagcsere jól működik, a szervezet megfelelő mennyiségű kalóriát éget el.

Kemény edzés

A rendszeres edzéssel messze a legtöbbet teheted anyagcseréd működése érdekében. Amikor maximum nyomást gyakorolsz az izmaidra, akkor keményebben kell dolgozniuk, hogy helyreállítsák magukat, így több kalóriát égetnek el. Azok a kutatásban résztvevő alanyok, akik rövid idő intervallumon belül nagy súlyokat emeltek meg, akár 452 kalóriát is elégettek 24 órán belül. Azok, akik kisebb intenzitású edzést végeztek, csak 98 plusz kalóriát égettek el, szintén egy nap leforgása alatt. Szóval a tanulság, ha állat módjára edzel, még több kalóriát tudsz elégetni. Ez jó hír!:)

+1 Bio Extra Cactusslim

Titkos tippünk a kevesek által ismert Cactusslim, bármilyen fogyókúrát nagyban tud segíteni! Fokozza az anyagcserét, ezáltal hatékonyan tudja támogatni a diétát és életmódváltást.

A Cactuslim szedése hozzájárulhat a testtömeg csökkentő étrend eredményességéhez, használata megakadályozza az étkezések során elfogyasztott zsírok-olajok egy részének felszívódását. 2001-ben készült tesztek azt bizonyítják, hogy használata során 28,3 százalékkal csökken a zsírfelszívódás.

via


KÉRLEK KEDVELD A VÉLEMÉNYARÉNÁT A FACEBOOK-ON

Sztárok akik 2 évtized alatt sem öregedtek semmit

az előző cikk a életmód kategóriában

15 kreatív lánykérés

a következő cikk a életmód kategóriában

TÖLTÉS

Kérlek kedveld oldalunkat!

A weboldal cookie-kat használ, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az "Értem" gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi szabályzatunkban találsz: adatvédelem

Értem