vélemény aréna
VÉLEMÉNYARÉNA.HU

mert a te véleményed is számít!

2016. december 10., szombat
Judit napja van

2016.07.13.

életmód

3529

#fitness, #kockas has

hozzászólás

Mutatunk 27 ételt amitől kockás lesz a hasad!

Ha ezeket eszed akkor már nagy baj nem lehet. Persze nem árt ha sportolsz mellé és nem egy tábla csokival indítod a napodat. Ha ezt az étrendet betartod az eredményeket mi garantáljuk neked!

A kockás has elérése érdekében a helyes táplálkozás elengedhetetlen. Fontos a testmozgás is de 70-30%-ban az étkezésen múlik, hogy mennyi rajtunk a zsír.

Mutatunk 27 ételt, amik segítségedre lesznek.

Az első lépés a zsírégetés.

Mindenkinek vannak izmai, csak sokunknak nem látszik, mivel a zsírréteg jól eltakarja. Ezek az ételek segítenek a zsírégetésben:

  • brokkoli
  • mandula
  • szója
  • fahéj
  • cheddar sajt
  • gomba
  • édes burgonya
  • alma

Második lépés: az anyagcsere felgyorsítása.

Ezáltal több kalória égetődik el a testedben, így könnyebben láthatóvá válnak az izmok. Az alábbiak fogyasztása nagyban hozzájárul a sikerhez:

  • zöld tea
  • chili paprika
  • áfonya
  • grapefruit

Harmadik lépés; fogyasszunk húst a fehérje bevitel miatt. 

Rengeteg fehérje elfogyasztása szintén nélkülözhetetlen a kockás hashoz. Íme néhány adat, hogy melyik hús mennyi fehérjét tartalmaz 100 gramm mennyiségnél.

  • csirke: 33 g
  • bárányhús: 36 g
  • kacsa: 29 g
  • pulyka: 29 g
  • marha: 36 g

Negyedik lépés; változatos fehérjebevitel.

Felsorolunk néhány húsmentes fehérje forrást és mutatjuk, hogy 100 gramm mennyiségben hány gramm fehérje található.

  • tonhal: 30 g
  • parmezán: 36 g
  • tökmag: 33 g
  • szója bab: 39 g

Ötödik lépés; a stressz lecsökkentése.

A stressz megnöveli a szervezetben a kortizol hormonok szintét, ami elkezdi raktározni a zsírt, különösen az erre érzékeny derék tájon okoz felesleges kis zsírpárnácskákat.

  • A tej fogyasztása segít a zsírégetésben és az izomnövekedésben.
  • A zab gazdag szédhidrátokban és teltségérzetet okoz.
  • A narancs fogyasztása szintén fontos, mivel sok C vitamint tartalmaz és csökkenti a stressz hormonok szintjét a vérben.
  • A dió rostokban gazdag, antioxidánst tartalmaz és csökkenti a stresszt.
  • Továbbá a lazac nagyon jó magnézium forrás és segít az ideális kortizol szint elérésében.
  • Minél többet szexelsz, annál magasabb lesz a tesztoszteron szinted. Ha szeretnél napi 3-4-szer szexelni akkor ez a megoldás: Gold Power.

Természetesen a kockás has elérése és megtartása érdekében nem elég csak az étkezésre odafigyelni. Igaz, hogy az étkezés nagyobb szerepet tölt be az ideális alak megformálásánál, de rendszeres sport nélkül elérhetetlen. A hatékonyság növelése érdekőben zsírégető szereket is kipróbálhatunk, mint a Cactus Slim vagy a 6Pack.

via


KÉRLEK KEDVELD A VÉLEMÉNYARÉNÁT A FACEBOOK-ON

A legjobb negatív kalóriás ételek!

az előző cikk a életmód kategóriában

10 tipp, hogyan kerüld el a cukorbetegséget

a következő cikk a életmód kategóriában

TÖLTÉS

Kérlek kedveld oldalunkat!

A weboldal cookie-kat használ, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az "Értem" gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi szabályzatunkban találsz: adatvédelem

Értem