vélemény aréna
VÉLEMÉNYARÉNA.HU

mert a te véleményed is számít!

2016. december 3., szombat
Ferenc, Olívia napja van

2016.07.31.

életmód

2502

hozzászólás

Tesztoszteron szint növelés természetes módon

Miért jó ha magas a tesztoszteron szint egy férfiban? Ez a hormon felelős az izomtömeg növekedésért, a versenyszellemért, a libidóért, azért, hogy ne legyünk levertek, a spermiumok képződéséért, az erős immunrendszerért.

Miért jó ha magas a tesztoszteron szint egy férfiban? Ez a hormon felelős az izomtömeg növekedésért, a versenyszellemért, a libidóért, azért, hogy ne legyünk levertek, a spermiumok képződéséért, az erős immunrendszerért. Ezek külön-külön is megérnének egy misét, de így egyben...

Íme a hormon, amire minden férfi korlátlan mennyiségben vágyik!:)

Nem egyszerű versenyezni azokkal, akik közvetlenül a testükbe szúrják a laborban összerakott tesztoszteront, viszont csak enélkül van értelme a fitnesznek. Ha már az injekciós tű bekerül a képbe akkor annak már onnantól semmi köze az egészséghez, csak a megalomániához, az önbizalomhiányhoz és a hiúsághoz. Mindenkinek saját döntése, hogy mit tesz a testével, de aki nem szeretné, hogy a kúra alatt meggyméretű golyókat villantson és a szer után hónapokig csak lógjon a pöcke és ösztrogéncsöcsei nőjenek, annak inkább a lassabb de biztosabb megoldás javasolt. Az alábbi 20 pont saját tapasztalat, lehet mindenkinél másképp működik de nálam az alábbiak működtek.

  1. Heti 4-5 súlyzós edzés, ami nem dumálást jelent a haverokkal, hanem kemény izomszövet szaggatást. Próbáld minden edzésen a saját határaid feszegetni, azért mész le, hogy fejlődj, nem azért, hogy 2 órát lébecolj. Azt otthon is meg tudod tenni, akkor már tartsd meg a bérlet árát.

  1. Napi legalább 8-9 óra alvás. Hiába mennek a haverok sörözni éjszaka vagy playstationöznél hajnalig, ha magas teszto szintet akarsz, akkor fogod magad és időben lefekszel durmolni. Alvás után 90 perccel indulnak meg azok a kedvező folyamatok a szervezetedben, amikor a tesztoszteron és a növekedési hormon termelés tetőzik.

  1. Ha teheted napközben szundíts egy félórát. Ez sajnos sokaknak irreális, gyerek, munka és egyebek mellett, de ha van időd 1 óra Való Világot nézni akkor erre is van.
  1. Figyelj, hogy mit eszel. A hús és a zsíradékok elengedhetetlenek. A szemetet hagyd meg annak aki igénytelen a testével szemben. A csoki, cukor és krumpli nem játszik.
  1. ZMB6. Cink, magnézium és B6 külön-külön kiválóan hat a tesztoszteron termelésre, ha ezt a hármat egy kombóban fogyasztod, abból csak jó sülhet ki.
  1. Vannak egyéb természetes tesztoszteron fokozó készítmények, mint a Tribulus, a Saw Palmetto, görögszéna kivonat vagy a népszerű karnitin is.
  1. Inkább esténként edzzél. Ilyenkor alacsonyabb a tesztoszteron szint, pont ezért ellensúlyozni kell!
  1. Ne drogozz, ne igyál, ne cigizz. Ezek mind erősen visszafogják a teszto termelést.
  1. Szexelj sokat! Ez a leghálásabb feladat. Szexelj minden nap, ha hosszú hétvégére mész akkor pedig napi többször. Ha idős vagy vagy akadozik a nemi vágy akkor ezzel vágyfokozóval tudod magad lepedőakrobatává változtatni! Viszont javasoljuk, hogy gógyszert az internetről ne rendelj, csak természetes hatóanyagú étrend-kiegészítőket. Sajnos az internetről rendelhető gyógyszerek többsége, például a Kamagra, többnyire hamisítvány.

  1. A zöldségek a barátaid, mint a brokkoli, kelbimbó vagy szinte az összes keresztes virágú.
  1. Vidd le a testzsírod. A magas testzsír az ösztrogén jó barátja és a tesztoszteront csökkenti. A kettő hormon az anyag és az antianyag a szervezetben, örök harcban állnak egymással és az egyensúlyra törekednek.
  1. Kerüld a szóját!
  1. A tojássárgája a tesztoszteron előanyaga, napi 3 tojássárgája jót tesz a hormonszinted optimalizálásának, míg egészségügyi kockázatokat nem rejt magában.
  1. Fokhagyma! Ha pár napig nem mész emberek közé akkor javasolt a mega dózis. Magas allicin tartalma miatt, pozitívan hat az LH-hormonra és ezáltal a izomtömeg növekedésre. Az már csak hab a tortán, hogy kéntartalma miatt lepucolja az ereket is. Gondolom Te is azt szeretnéd, hogy zubogjon, ne csak csurdogáljon.

  1. Minimalizáld a stresszt. Ezt könnyű mondani, de sajnos nem egyszerű csinálni. Legkárosabban ez tudja befolyásolni az edzésed.
  1. E-vitamin és az Omega 3 is szintén előnyős, ha csúcsra akarod járatni a hormonháztartásod. Az Omega 3 nem mellesleg a szív nagy barátja is.
  1. Power lifting. Guggolás és a felhúzás a két legjobb gyakorlat, ha növekedni szeretnél. Azokat max röhögd ki, akik csak fekvenyomnak és bicepszeznek, mert az a két látványos strandizom. A szervezet egy egész, ha a láb nem fejlődik, minden mást visszafog a fejlődésben.
  1. Sprintelj! A hosszútáv futás, a kortizol szintet növeli, de ha rövid szakaszos sprinteket vágsz le azok a T-hormont növelik. Egyik legkiválóbb sport erre a célra a squash, ahol nem monton futásra van szükség, hanem gyors sprintekre, irányváltoztatásokra és megállásokra. A szakaszos terhelés adalékként a szívnek is jót tesz.
  1. A tonhal a magas D-vitamin tartalma miatt kiküszöböli sok hormonháztartást negatívan befolyásoló tényező hatását és egy osztrák kutatás szerint akár 90%-kal növelheti napi egy tonhal konzerv a tesztoszteron szintet. Most, hogy ez 90%, vagy nem, meg, hogy angol tudósok mit számoltak ki azt nem tudom, de ártani nem árthat, főleg a tonhal magas fehérje tartalma miatt.
  1. Az előző pontban már érintettem, de a magas fehérjebevitel, a szóját leszámítva bármilyen forrásból, kiváló, hogy optimalizálja a hormontermelésed.

KÉRLEK KEDVELD A VÉLEMÉNYARÉNÁT A FACEBOOK-ON

7 tuti tipp a fiatalabb arcbőrért

az előző cikk a életmód kategóriában

12 tipp, hogy megállítsd a kopaszodást

a következő cikk a életmód kategóriában

TÖLTÉS

Kérlek kedveld oldalunkat!

A weboldal cookie-kat használ, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az "Értem" gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi szabályzatunkban találsz: adatvédelem

Értem