10 ütős kis autó, amiről még csak nem is hallottál
Szeretnéd, hogy olyan autód legyen ami nem jön szembe minden sarkon de mégis jó ár/érték arány?
Az autók sikerességének egyértelmű fokmérője az eladott darabszám. Vannak azonban olyan modellek, amik a rossz marketing, a gyenge kereskedői hálózat, a modell túlzottan réteg volta miatt csak kis példányszámban keltek el pedig nagyon jó kis darabokról van/volt szó. Az átlagos autóvásárlók még néha a létezésükről sem tudtak, nemhogy reálisan elgondolkodtak volna a megvásárlásukon. A listában összeállított 10 modell 10 különböző korú, értékű és kategóriájú autó, egy közös bennük, hogy versenytársaik közül kilógnak felfelé, de ennek ellenére mégis csak elvétve találkozunk velük a magyar utakon.
10. Daihatsu Copen
Egy kiváló formájú kis kabrióról/ roadsterről van szó. A 2000-es évek első felében gyártották, japán mivoltának köszönhetően elnyűhetetlen, motorja takarékos, mégsem lett belőle népautó. Ha közvetlen konkurenseit nézzük, mint a Ford KA-t, a Micra vagy Colt kabriót, akkor csak mosolyoghatunk azokon, akik nem a Daihatsut választották. Annyira ritka itthon, hogy max mobile.deről szemezgethetünk belőle 3000 euró környékétől.
9. Dodge RAM
Az importőr hiánya és az 5.7 HEMI motor miatt sokan alapból megrémülnek, pedig 12-13 milliós új ára igazán kedvező. Ennyiért kapunk egy minden igény kielégítő luxus pickupot. Ez az összeg egy jóval kisebb, fapados X3-re sem elegendő, a Navara és L200 pedig egy kategóriával lejjebb játszik. A HEMI motor akár 12-13 literrel is elmegy, mert a hengerek fele lekapcsol, ha nincsen rájuk szükség. Sok ebből sem cirkál a magyar utakon.
8. Jaguar XK
Egy CLK kabrió vagy A4 kabrió nem unikum a magyar utakon, míg ez az angol szépség ritkaságszámba megy. Érthetetlen.. Stílus, 284 lóerő, angol elegancia. Használtan
7. Toyota IQ
A Smart, a Fiat 500 és a Mini nem ritka, de a Toyotának ez a elnyűhetetlen kis kockája jó ha ünnep nap szembejön. Évente max ha 10 elmehetett belőle az országban.
1,7 MFt-ért már van hasznaltauto.hun. Emellett további előnye az előbb említettekkel szemben, hogy takarékosabb, megbízhatóbb és hogy japán:)
6. Mitsubishi Grandis
Renault Espace vagy Mitsu Grandis? A magyar fogyasztók helytelenül az Espacere szavaztak pedig a kis japán gyár egy kiváló gyártmányt tett le az asztalra. A Ford Galaxy és S-Max is jóval nagyobb példányszámban fogyott pedig a Mitsu mindannyit verte belső térben, formavilágban, technikai megoldásokban, megbízhatóságban és tartósságban. Arra kellett figyelni, hogy ne a VW-től átvett 2.0 DI-D motorral vegyük meg. Az botrányos!
5. Mitsubishi FTO
Magyar utakon elterjedtebb megfelelője a Honda Integra, pedig az FTO legalább olyan autó. Magyarországon nem forgalmazták sajnos, így ha egyedi tuning alapot szeretnénk ez egy kiváló autó. 2.0 motorja alapjáraton turbo nélkül a 200 lovat nyaldossa alulról. Nem mellesleg a rizsrakéták hőskorának egyik legszebb formavilága is az övé.
4. Lexus SC
A4 kabrió? CLK kabrió? Ugyanmár.. Formavilágban ez fél kézzel lenyomja a német triász bármely tagját. 283 ló, elektromos keménytető, gyönyörű középkonzol és farrész mind-mind nyomós érv a megbízható japán mellett. Jelenleg mindössze 12 db van hahun belőle és jó mélyen is a zsebünkbe kell nyúlni érte. 4M alatt nem lehet hozzájutni. Fogyasztása sem kispolgári, a lovak itatása sem egyszerű feladat.
3. Mazda Xedos
A top 3-ba elérhetőbb modelleket tettem. A Xedos méltán lehetett volna az Opel Astrák és Golfok réme. Hát nem lett.. Még 20 évesen is működőképes darabokról van szó. Megkímélt darabok akár még éveken át kiszolgálhatnak kispénzű, stílusos vásárlókat. Forma és megbízhatóság ritkaságszám, hogy találkozik. Itt megtörtént. Nem akarok elfogultnak tűnni de a gyártó ország nekem garancia. El lehet olvasni a Népítéletet.
2. Hyundai Coupe
Sportautó wannabe. Külsőre igazi vadállatnak tűnik, motorikusan nem az:) Inkább mászkálós autó, mint tuning alap. 2004 körüli darabok már 1M-től hosszútávú, biztos megoldást kínálnak. Akinek gyomorgörcse van a boyracerek közt népautó Celicáktól és Civicektől, annak a Coupe egy kiváló választás. Az imidzsét sem rontották még le a piros lámpánál emberkedő kissrácok.
1. Mitsubishi Carisma
Hihetetlen, hogy ez az autó, hogy anno nem lett Magyarországon piacvezető. 15 évesen 300 eFt-ért már elérhető. Ha 200-300 eKm van benne akkor az még gyerekkorban jár. Taxisok legendáiban előkerülnek 800-900 eKmes Carismák, amik hiba nélkül tették a dolgukat. Tágas, elpusztíthatatlan, bizonyos szögekből még jól is néz ki és a fogyasztása is korrekt. Kispénzű családapáknak, akiknek az autó egy céleszköz, ennél jobb megoldás nem létezik. Astra? Focus? Golf? Octavia? Felejtsd el őket!
KÉRLEK KEDVELD A VÉLEMÉNYARÉNÁT A FACEBOOK-ON
TOVÁBBIAK A KATEGÓRIÁBAN
A NÉPSZERŰ BEJEGYZÉSEK
-
közélet
2020.09.23.Eladó a Véleményaréna.hu
-
természet
2020.01.15.Fát ültet minden eladás után ez a kis, szimpatikus magyar cég
-
életmód
2019.08.02.10 tipp mikkel fiatalíthatjuk meg a bőrünket?
-
életmód
2016.07.11.A legjobb negatív kalóriás ételek!
-
vicces
2016.07.11.Celebek fényképeire fotoshopolta oda magát a vicces kedvű grafikus
-
életmód
2016.04.10.Kajakozzunk a kutyánkkal
A FRISS BEJEGYZÉSEK
-
közélet
2020.09.23.Eladó a Véleményaréna.hu
-
természet
2020.01.15.Fát ültet minden eladás után ez a kis, szimpatikus magyar cég
-
életmód
2019.08.02.10 tipp mikkel fiatalíthatjuk meg a bőrünket?
-
autó-motor
2017.06.28.Így varázsold újjá a kopott fényszóród 500 Ft-ból
-
cuki
2017.03.23.Trendi babakocsik, trendi szülőknek
-
autó-motor
2017.03.01.Nissanok és szexi lányok
AJÁNLOTT