vélemény aréna
VÉLEMÉNYARÉNA.HU

mert a te véleményed is számít!

2016. december 10., szombat
Judit napja van

2016.06.07.

életmód

1931

hozzászólás

30 felett ezeket az ételeket ne edd!

Mutatjuk, hogy maradj vékony és fiatalos 30 felett. Mindössze a táplálkozásra kell figyelned. Ez a 10 étel szigorúan tiltólistás!

Amikor kicsi voltál, alig vártad, hogy felnőj. A felnőtt lét csodálatosnak tűnt. A felnőttek azt csinálnak, amit csak akarnak. Sajnos ez többé nem igaz az étkezésekre. Emlékszel, mikor a szüleid borsóval és kelbimbóval etettek vacsorára? Felnőttként azt az ételt eszed, amit csak akarsz. Szabadság, dicső szabadság. Viszont ha átlépted a harmincat, akkor észrevehettél valami mást ezzel a szabadsággal kapcsolatban. Ha nem is érzel semmi különbséget a húszas éveidhez képest, az ételek megválasztása talán okozhat egy kis súlygyarapodást. Ahogy öregszünk a szervezetünk változik és bonyolultabbá válik a fogyás vagy az egészséges lét fenntartása. Sőt, mi több, az étel, amit megeszel, még a kinézeted is öregítheti. Mindennek a tudatában, itt van 10 étel, amit sose fogyassz, ha karcsú és fiatalos szeretnél maradni.

  1. Ízesített joghurt

30 éves kor után a bőr elkezd változni. A kollagén termelés lelassul és az elasztin ( a protein, ami erősen tartja a bőrt) elkezd lerobbanni. Ezt a folyamatot nem tudod megállítani, de segíthetsz magadon azzal, hogy elkerülöd a cukrot. A cukor gyorsítja a bőr öregedését. Talán kétségtelenül kizárod a cukrot az életedből, de ne felejtsd el, hogy a cukor ott rejtőzhet az egészségesnek kinéző helyeken is. Néhány ízesített cukor márka 24 gramm cukrot tartalmaz 6 cseppnyi adagban. Ez sürgősen felragadhat rád.

  1. Dobozos leves

Egy 2013-as kutatás kapcsolatot talált a magas vérnyomás és az öregedő bőr között. A kettő közötti kapcsolat nem teljesen tisztázott, de lehetséges, hogy a vérnyomást csökkentse az emelkedő nátrium? Nagyon sok népszerű dobozos leves tartalmazza a napi nátrium fogyasztás 40 %-át egy étkezésnél. El kéne kerülnöd ezeket a leveseket, mert súlygyarapodáshoz, rákhoz és terméketlenséghez vezethet. Ha ezek a levesek az étkezésed fontos részét képezik, hagyd el és készítsd el inkább magadnak.

  1. Gyümölcslepények és reggeli péksütemények

Ezeknek a reggeliknek a többsége rengeteg cukrot tartalmaz. Nagyon nehéz nekik ellenállni, főleg, ha kisgyermekeid vannak és ez az egyik lehetséges reggeli, ami közül választhatnak. Kényelmes reggeli, de nem egészsége. Inkább készíts magadnak otthon proteinben gazdag reggelit. Túl sok hozzáadott cukor egészségügyi problémákhoz vezethet és rövidítheti életed.

  1. Cola

Az egyik előnye a felnőtti létnek, hogy akkor iszol üdítőt, amikor csak akarsz. Az egyik árnyoldala ennek, hogy tudatában vagy azzal, hogy ez katasztrofális lehet a szervezetedre. Most már 30 fölött vagy, gondolkozol családalapításon vagy a már meglévő gyerekeidnek adnál? A cola tele van hozzáadott cukorral és rákkeltő anyagokkal. A hozzáadott cukor negatív hatással van a peteérésre és a spermák mozgására. Szóval nem segítség a termékenységnél. Ha cukros italra vágysz, akkor igyál inkább gyümölcsökkel ízesített vizet.

  1. Oreo

Rossz hírünk van számodra, az oreo tele van kalóriával és zsírral. Lisa Moskovitz, egy híres dietetikus szerint Ahogy a test öregszik, úgy az elvégzett gyakorlatoknak is rengeteg pozitív hatása van, de sajnos a súlycsökkenés gyakran nem ezek közé tartozik. Az egyetlen út, hogy kerüljük a kalóriában gazdag és a nehezen tudom megállni, hogy ne egyem meg ételeket. Mért táplálnánk egy függőséget, amikor le is tudjuk győzni?

  1. Koktélok és sörök

Észrevetted, hogy a szervezetednek tovább tart a regenerálódás egy hétvégi ivászat után? Ahogy öregszel a szervezetednek tovább tart, hogy anyagcserével átalakítsa az alkoholt. Ami még rosszabb, hogy amikor részeg vágy még nehezebbé válik, hogy elkerüld a gyors kaja fogyasztását. Míg a húszas éveidben minimális alvás elégségesnek bizonyult, ez már nem jellemző a harmincas éveikben járókra és az annál idősebbekre. Az álmatlan éjszakák miatt a szervezet elkezdi raktározni a szénhidrátot és cukrot és ez is súlygyarapodáshoz vezethet. Emellett a bőröd dehidratálódik, ami miatt a ráncok sokkal láthatóbbá válnak. Mért nézzél ki idősebbnek, ha nem kell?

  1. Vegetáriánus hamburgerek

Hacsak nem vagy vegetáriánus vagy vegán, ne hagyd ki a marhahúst az étrendedből. A B12 vitamin segít megelőzni a haj idő előtti őszülését és ez bőségesen megtalálható a marhahúsban. A hagyományosan nevelt marhák húsa több omega 3 zsírsavat tartalmaz.

  1. Jeges kávé

A kávé mindig, minden időben jó ötletnek tűnik. Holott ugyanolyan káros lehet a bőrünkre nézve, mint az UV sugárzás. Amíg alszunk a sejtjeink maguktól regenerálódnak. Ha túl sok koffeint fogyasztasz nem lesz pihentető alvásban részed, így megvonod a szervezetedtől a gyógyulást. Ha ez nem tűnt volna még eléggé ijesztőnek, kutatások kimutatták, hogy a száj körül több ránc alakul ki a túlzott koffein fogyasztás miatt. Kávé helyett kortyolgass zöld teát, így könnyebben kűzdhetsz a ráncok ellen, és bőröd jobban megőrzi rugalmasságát.

  1. Feldolgozott termékek

Ne legyél izgatott, elmondjuk, hogyan tudod kiküszöbölni. Fontos emlékezned rá, hogy mire 30 éves leszel, a szervezeted elég méreganyagot halmozott fel az elmúlt 3 évtizedből. Ez egy negatív hatás lehet az anyagcserére és a hormon egyensúlyra nézve. Vásárolj természetes dolgokat, annak érdekében, hogy elkerüld, hogy az anyagcseréd lelassuljon.

  1. Szója szósz

A szója szósz is ellened dolgozik. Túl sok nátriumot tartalmaz, ami szintén öregíti a bőrt. Próbáljuk kerülni a sós ételeket és fogyasszunk minél több vizet.

Felfedeztél magadon bármiféle változást, mióta harmincas éveidbe léptél?


KÉRLEK KEDVELD A VÉLEMÉNYARÉNÁT A FACEBOOK-ON

A szavannán nevelkedett lány

az előző cikk a életmód kategóriában

Így tisztítsuk meg a szív koszorúereit egy házi praktikával

a következő cikk a életmód kategóriában

TÖLTÉS

Kérlek kedveld oldalunkat!

A weboldal cookie-kat használ, hogy kellemesebb felhasználói élményben legyen részed, amikor az oldalunkon jársz. Az "Értem" gomb lenyomásával hozzájárulásodat adod, hogy elfogadod őket. További tudnivalókat a cookie-król Adatvédelmi szabályzatunkban találsz: adatvédelem

Értem